Ny header "equals" nya fräscha inlägg

Äntligen fått ordning på min "header situation". Lite bättre än den förra som var ganska (läs VÄLDIGT) passé. Detta kan vara en början på en ny start här på bloggen. Förstår inte varför jag valt att inte blogga under alla dessa år av frånvaro, det var ändå något jag gjorde kontinuerligt under en period, och jag såg något positivt i det. Att få ventilera och uttrycka sig i skrift. Är nog i princip så kreativ jag kan vara... HAHA! Antar att det är nu jag ska skriva på om min spännande dag jag har, allt jag gjort etc. Men ärligt. Jag har inte lyft ett finger! Keeping up with the K's har fått tagit all min tid idag. Har dock en mer händelserik kväll framför mig då jag ska åka till min syster och umgås med henne. Vilket jag ser fram mot! Vi har haft väldigt lite tid att spendera tillsammans då båda har fullt upp i veckorna, så idag jobbar min fina syster sitt sista pass innan välförtjänt semester. Nej nu är det nog dags att hoppa ur morgonrocken (kl är 14.30, mind ya). Såå att... So long suckaaaash (Khloe K inspiration) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0